NewsLetter

captcha
  • Default Image

    Διατροφή για τη μείωση της κυτταρίτιδας

    Μερικές εύκολες αλλαγές που μπορείτε να ακολουθήσετε για να ελαττωθεί η "ενοχλητική" κυτταρίτιδα είναι Περισσότερα
  • Default Image

    Συσσώρευση λίπους τοπικά..

    Το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού αφιερώνει αρκετό χρόνο σε προσπάθειες απώλειας βάρους συχνά επικεντρωμένου σε συγκεκριμένα επίμαχα σημεία τα οποία είναι για τους άντρες στην περιοχή της κοιλιακής… Περισσότερα
  • Default Image

    Σεπτέμβριος: Κάνε τώρα την αρχή!

    Η διατροφή σου όσο και αν δεν το πιστέυεις αντικατοπτρίζει τον τρόπο που αντιμετωπίζεις τη ζωή! Κάνε τώρα την αρχή για ένα όμορφο σώμα, υγιές δέρμα, καλή διάθεση και υγεία! Περισσότερα
  • you can change your life

    Αποφύγετε τα «οδοφράγματα» της δίαιτας

    Είναι ένα απογοητευτικό γεγονός.Όσο πλησιάζετε το στόχο, η απώλεια βάρους γίνεται δυσκολότερη. Υπάρχουν τρεις λόγοι - αλλά και τρεις λύσεις. Χρειάζεστε λιγότερες θερμίδεςΤο λεπτότερο σώμα σας… Περισσότερα
  • weight loss2

    Απλό πρόγραμμα μείωσης 4 κιλών

    Αν κάθε κιλό σωματικού λίπους αντιστοιχεί σε 3.500 θερμίδες, θα πρέπει να καταναλώσετε 14.000 θερμίδες για να φτάσετε το στόχο σου. Αν και ακούγεται αδύνατο, γίνεται εύκολα εφικτό αν κάνετε μικρά… Περισσότερα
  • obesity

    Χάστε βάρος με "ρεαλισμό"

    Αν η τελευταία φορά που διατήρησατε το ιδανικό σας βάρος ήταν στο λύκειο, πρέπει να κάνετε έναν έλεγχο.Ο λόγος που αποτυγχάνει μια δίαιτα είναι συχνά ο καθορισμός πολύ χαμηλού βάρους ως στόχο.… Περισσότερα
  • weight loss 3

    Τα σαββατοκύριακα της αμαρτίας!

    Σιχαίνεστε τις δίαιτες; Δεν μπορείτε με τίποτα να ακολουθήσετε ένα συγκεκριμένο διαιτολόγιο, ούτε βέβαια να στερηθείτε αγαπημένες, αλλά παχυντικές απολαύσεις όπως τα γλυκά και οι πίτσες; Κανένα… Περισσότερα
  • Default Image

    Ο Ψυχολογικός παράγοντας στην Διατροφή

    Η Ψυχολογία του ατόμου αποτελεί έναν συνεχώς εξελισσόμενο επιστημονικό κλάδο με ποικίλες συνδυαστικές θεωρίες, ισχυρώς αποδεδειγμένα συμπεράσματα και πολλαπλές πειραματικές μεθόδους. Ακόμα και για… Περισσότερα
  • weigh food

    Έλεγχος μερίδας

    Αναρωτιέστε μήπως οι μερίδες στα εστιατόρια προορίζονται για παιδία? Η αλήθεια είναι ότι πρόκειται για νέο διατροφικό concept που φροντίζει για τη σιλουέτα και την υγεία σaw. Εννοείται πως η ποσότητα… Περισσότερα
  • noua-lemonato

    Νουά λεμονάτο

    Φιλετάκια μοσχαρίσια απαλλαγμένα από το λίπος μα όχι από τη γεύση!Υλικά για 4 μερίδες1 κιλό κρέας νουά4 κουταλιές σούπας ελαιόλαδο1 κουταλιά σούπας βούτυρο γάλακτος½ ποτήρι του κρασιού κρασί1… Περισσότερα
  • kotopoulo

    Κοτόπουλο με πιπεριές

    Το κοτόπουλο που μας ακολουθεί στη δίαιτα μας μπορεί να γίνει νοστιμότερος σύμμαχος! Υλικά για 4 μερίδες 4 μέτρια κομμάτια στήθος κοτόπουλου 1 πράσινη πιπεριά 1 κόκκινη πιπεριά Περισσότερα
  • laxanontolmades

    Λαχανοντολμάδες

    Νόστιμο παραδοσιακό μας πιάτο Υλικά για 5 μερίδες 1 μέτριο λάχανο ½ κιλό κιμά 1 κούπα ρύζι 1 κρεμμύδι Δυόσμο 100γρ ελαιόλαδο Περισσότερα
  • kolokythia gemista

    Κολοκύθια γεμιστά

    Παραδοσιακό ελληνικό πιάτο που άνετα μπορείτε να το εντάξετε και στη διαιτά σας Υλικά για 4 μερίδες10 κολοκυθάκια χοντρά1 κρεμμύδι ξερό1 πιπεριά1 καρότο½ κιλό κιμά Περισσότερα
  • meat soup

    Σούπα με κρέας νουά

    Για τις κρύες μέρες του χειμώνα..Θρεπτικό πιάτο για όλους Υλικά για 4 μερίδες1 κιλό κρέας νουά1 κρεμμύδι ξερό4 καρότα κύβους1 ντομάτα φρέσκια400γρ πατάτες σε κύβουςσέλινο100γρ ελαιόλαδο ΕΚΤΕΛΕΣΗΣε… Περισσότερα
  • goulash

    Σούπα Goulash

    Παραδοσιακή ούγγρικη σούπα ό,τι πρέπει για τη γραμμή μαςΥλικά για 4 μερίδες500γρ μοσχαρίσιο κρέας1 κρεμμύδι40γρ ελαιόλαδο2 κουταλιές της σούπας πελτέ ντομάτας400γρ πατάτες2 καρόταΜπαχάριΓαρύφαλλο Περισσότερα
  • saliva

    Όχι πια τύψεις!

    Όλοι μας έχουμε τουλάχιστον ένα φαγητό, γλυκό, snack που τρώμε με την ίδια ευχαρίστηση πάντα! Και μας αρέσει να το προσφέρουμε και στους αγαπημένους μας για να τους ευχαριστήσουμε! Περισσότερα
  • pasta with salmon

    Βίδες με σολωμό

    Τέλειο πιάτο για τους λάτρεις της μακαρονάδας!Υλικά200γρ βίδες ολικής αλέσεως100γρ σολωμό καπνιστό100γρ γιαούρτι 2%½ λεμόνι1 καυτερή πιπερίτσα1κ.σ άνηθο1κ.σ ελαιόλαδοΑλάτι Περισσότερα
  • tuna rice

    Ρύζι με τόνο

    Εύκολο, γρήγορο & νοστιμότατο! Υλικά (2 μερίδες)200γρ ρύζι1 κονσέρβα τόνου σε νερό1 κρεμμυδάκι ξηρό ψιλοκομμένο1λεμόνι1κ. σ ελαιόλαδο Περισσότερα
  • salata avocando

    Σαλάτα αβοκάντο μεξικάνικη

    Υλικά1 μικρό μαρούλι1 αγγούρι1 ντομάτα1 κρεμμύδι1 αβοκάντο5 κουτ. σούπας κρέμα γάλακτος½ κουτ. τσαγιού αλάτι1 κουτ. σούπας χυμό λεμονιού Περισσότερα
  • raisins

    Γλυκό σοκολάτας ψυγείου

    Σταφίδες, κακάο σε ένα απολαυστικό δροσερό μείγμα...Υλικά για 4 μερίδες:3κσ μαργαρίνη4κσ ζάχαρη3κσ φρουκτόζη ή μαυρη ζάχαρη4κσ σταφίδες ξανθές1\2κ.γλ βανίλια Περισσότερα
  • strawberry-tart-

    Ταρτες με φράουλες

    Τάρτα απολαυστική με φράουλες- λόγω εποχής..Μην διστάσετε όμως να προσθέστε και άλλα φρούτα..Υλικά για 4μερίδες:Για την ζύμη τάρτας:90γρ αλεύρι4κ.γλ μαργαρίνη παγωμένηΓια τη γέμιση:2φλυτζ. φράουλες… Περισσότερα
  • carrot cake

    Κέικ καρότου

    Ποιος είπε ότι καρότο κάνει μόνο για σαλάτες και φαγητά? Υλικά για 12 μερίδες:2 1/2φλυτζ. τσαγιού καρότα τριμμένα σε χοντρό τρίφτη1 1/2φλυτζ. αλεύρι που φουσκώνει μόνο του12κσ λάδι1κ.γλ σόδα1κ.γλ… Περισσότερα
  • chocolate souffle

    Κέικ σοκολάτας

    Ποιός μπορεί να αρνηθεί τη σοκολάτα?Υλικά για 16 μερίδες:60γρ αλεύρι3κσ κακαο σκόνη1κσ στιγμιαίο καφέ σκόνη1/2κ.γλ μπέικιν πάουντερ1/4κ.γλ αλατι120γρ μαργαρίνη λυωμένη3κσ ζάχαρη άσπρη Περισσότερα
  • apple tart

    Μήλο σουφλέ

    Νοστιμότατο....Υλικά για 4 μερίδες:4 μήλα8 φρυγανιές μικρές4 αβγά2 φλυτζ γάλα αποβουτυρωμένο4κσ ζάχαρη3κ.γλ κανέλλα Περισσότερα
  • milk-shake-

    Μilk shake βανίλια

    Ένα απολαυστικόmilk shake βανίλιαγια να το πιείτε χωρίς ενοχέςΥλικά:1φλυτζ αποβουτυρωμένο γάλα1 1/2κ.γλ μέλι1κ.γλ βανίλλια Περισσότερα
  • fruit tart with meringue

    Τάρτα φρούτων με μαρέγκα

    Τα λόγια είναι περιττά! Υλικά για 6 μερίδεςΓια ταψί διαμέτρου 20εκ.1/2 φλυτζ τσαγιού κόκκινα φρούτα (μούρα, κεράσια, φράουλες,κλπ)1 πορτοκάλι4 ασπράδια αβγών1 κουτ.σούπας ζάχαρη άχνη3 κουτ.σούπας… Περισσότερα
  • amygdalvta

    Αμυγδαλωτά με λεμόνι

    30-40 νοστιμότατες μπουκίτσες Υλικά750γρ αμύγδαλα αποφλοιωμένα τριμμένα στο μπλεντερ250γρ ζάχαρη άχνη50γρ μέλι75γρ χυμό λεμόνιγια την επικάλυψη ζάχαρη άχνη Περισσότερα
  • fruits

    Χάστε βάρος με φρούτα του καλοκαιριού

    Μια διατροφή πλούσια σε φρούτα είναι πολύ ευεργετική για τον οργανισμό μας διοτι παρέχει μεγάλο αριθμό αντιοξειδωτικών στοιχείων, βιταμινών, αλλά και αμέταλλων και μεταλλικών στοιχείων όπωςκάλιο και… Περισσότερα
  • muscle mass 3

    Μόνο γυμναστική για αύξηση μυικής μάζας?

    Πολλές ώρες στο γυμναστήριο, έντονη προπόνηση, πολύ κούραση.. Και όμως οι μυς δείχνουν ακόμα άτονοι.. Μελέτες έχουν δείξει ότι η άσκηση μόνη της συμβάλλει κατά 40% σ' ένα όμορφο σώμα..Αντίθετα με μια… Περισσότερα
  • sandwich

    Σάντουιτς.. το υγιεινό...

    Ταχύτατοι ρυθμοί ζωής, καθιστική ζωή, φαγητό στο πόδι και στα γρήγορα...Σας θυμίζει κάτι? Και όμως η ταχυφαγία μπορεί και να μην αποβεί μοιραία για την υγεία ή τη γραμμή σας... Με νόστιμα σάντουιτς… Περισσότερα
  • fish

    Διατροφή βασισμένη στα "φρούτα της θάλασσας"

    Πρωϊνά:1γιαούρτι 2% με 1κ.γλ μέλι+ 2φρυγανιές1ποτήρι γάλα 1,5%+ 2φρυγανιές με μέλι ή μαρμελάδα σπιτικήΔεκατιανό:1 ποτήρι χυμό από φρέσκα φρούτα εποχής Περισσότερα
  • smocker

    Οδηγός διατροφής για καπνιστές

    Ένας καπνιστής έχει μεγαλύτερες ανάγκες από βιταμίνες (C, E, φυλλικό οξύ) και αντιοξειδωτικά στοιχεία (λουτεϊνη, σελήνιο, ω-3 λιπαρά οξέα) απ’ο,τι ένας μη καπνιστής.Ένα διαιτολόγιο πλούσιο σε τέτοια… Περισσότερα
  • rapid weight loss

    Δίαιτα express

    Πρωϊνά:1 ποτήρι γάλα 1,5%+ 30γρ δημητριακά ή 2φρυγανιές1 ποτήρι γάλα 1,5%+ 1φέτα ψωμί (30γρ) με μέλι ή μαρμελάδα1 φέτα ψωμί/ 2φρυγανιές + 30γρ τυρί χαμηλό σε λιπαράΔεκατιανά:2 φρούτα1 ποτήρι χυμό… Περισσότερα
  • makaronia

    Ζήτω τα ζυμαρικά!

    Αν και είναι πλέον διαδεδομένο, ότι τα μακαρόνια ‘παχαίνουν’, στην πραγματικότητα δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Πιο συγκεκριμένα, τα ζυμαρικά βρίσκονται στη βάση της διατροφικής Μεσογειακής πυραμίδας, και… Περισσότερα
  • office

    Τι περιλαμβάνει η επίσκεψη στη διαιτολόγο?

    Κατά την πρώτη σας επίσκεψή στο διαιτολογικό γραφείο πραγματοποιούνταιΣωματομετρήσεις (μέτρηση βάρους και ύψους)Προσδιορισμός της σύστασης του σώματος (λιπομετρήση, νερό του σώματος)Μέτρηση του… Περισσότερα
  • easter

    Η διατροφή στο τραπέζι της Ανάστασης

    Κατά τη διάρκεια της νηστείας η αυξημένη κατανάλωση λαχανικών και φρούτων έχει σαν αποτέλεσμα την αυξημένη πρόσληψη φυτικών ινών και επομένως την ομαλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος,την… Περισσότερα
  • weight lose

    Λιγότερα κιλά..πιο όμορφοι από ποτέ!

    Το καλοκαίρι είναι προ των θυρών! όλοι αγωνιούν να χάσουν βάρος..όχι όμως & την λάμψη & την καλη διάθεση. Γίνεται? Προκειται για ενα διαιτολογιο βασισμενο στην ισχυρη δραση των αντιοξειδωτικών… Περισσότερα
  • weight lose

    Λαμπερό λεπτό look

    Το καλοκαίρι είναι προ των θυρών! όλοι αγωνιούν να χάσουν βάρος..όχι όμως & την λάμψη & την καλη διάθεση. Γίνεται? Βασίστε το διαιτολόγιο σας σε ποικίλα φρούτα & λαχανικά, ψάρι, γαλακτοκομικά… Περισσότερα
  • childhood obesity

    Μπορεί να κάνει δίαιτα το παιδί μου?

    Δυστυχώς, τα παραπανίσια κιλά ενός παιδιού δεν γίνονται ύψος. Παρ’ όλα αυτά, υπάρχει μια μικρή αλήθεια σε αυτά που έχουμε ακούσει να λένε άνθρωποι παλαιότερων γενεών, κι αυτό είναι ότι, «τα παιδιά… Περισσότερα
  • weight loss child

    Πώς θα χάσει βάρος το παιδί μου?

    Τα παιδιά για να μειώσουν το ρυθμό αύξησης του βάρους τους πρέπει να κάνουν σταδιακά κάποιες αλλαγές στις συνήθειες τους, ακολουθώντας κάποιες γενικές κατευθυντήριες γραμμές & συμβουλές.Για να… Περισσότερα
  • child parent

    Πώς θα βοηθήσεις το παχύσαρκο παιδί σου?

    Για να βοηθήσετε το παιδί σας λοιπόν να τρώει πιο υγιεινά πρέπει ● Να προσπαθήσετε πρώτα να βελτιώσετε τις δικές σας διατροφικές συνήθειες. - Να μην απαγορεύετε κανένα τρόφιμο. ● Να είστε… Περισσότερα
  • psycology

    Ο ρόλος της ψυχολογίας στην παιδική παχυσαρκία

    Γνωρίζατε ότι το να επισημαίνουμε συνέχεια σε ένα παιδί το υπερβολικό του βάρος είναι πιθανό να το οδηγήσει στο να τρώει ακόμα περισσότερο, ότι οι άνθρωποι έχουμε γενικά την αντίληψη πως οι… Περισσότερα